2012. július 15.

a hét utolsó napja


fonal: Honleány
tű: 1,25
minta: saját

7 megjegyzés:

Irenka írta...

Nagyon kedves kis alátétet sikerítettél, és a bögréd, igazi különlegesség! (A zenéért később visszajövök, Sebi lenyúlta a fülit, és a kicsiknek alvásidő van. :) )

ursa minor írta...

Köszi Irenka! A bögrét én is nagyon szeretem, bár ez balkezes, úgyhogy kicsit nehézkesen iszom belőle. Volt egy jobbkezes is, de azt ügyesen elrepesztettem, úgyhogy az már csak dísznek van :(
(a zene pedig egy alapvető kedvenc :))

Pantu írta...

Nagyon aranyos a kis alátéted!
Ha pedig megunod a bögrét, nyugodtan nekem adhatod, én "rendeltetésszerűen" használnám! :-)))

Unknown írta...

Szia! Örömmel értesítelek, hogy éppen ebben a pillanatban díjat kaptál tőlem :)

ursa minor írta...

Köszönöm! A bögrére vonatkozó kívánságaidat jegyzem! A tiéd, ha ráunok :))

ursa minor írta...

Köszönöm! Hamarosan nekiállok! :)

paribanu írta...

A "findzsa" is gyönyörű...akartam már rég mondani:-)