2011. április 12.

Nem is gondoltam, hogy ez az új blog ennyire előmozdítja majd a blogolási hajlandóságomat ... Bár talán még korai hosszútávú következtetéseket levonni... ;)
Mindenesetre a mai bejegyzés apropója egy tegnap este  éjjel készült mobiltelefontartó zsákocska D-nek, kedves kolléganőmnek sok-sok szeretettel. (Mit is csinálhatna ügyeletben az egyszeri nevelő? :)
Alapvetően majdnem elégedett vagyok vele, bár meg kell állapítanom, hogy a színekről még van mit tanulnom, ugyanúgy a keresztszemek irányáról is, no de mindegy. A mintát meglátva egy másik kolléganőm megállapította, hogy ez bizony csüngős fukszia. Én ugyan nem értek nagyon a növényekhez, de talán van benne valami.
Íme tehát a bagoly medve varrománya:

Sajnos a fotózással nem volt szerencsém, valahogy nem akart kisütni a nap, mikor én szerettem volna. Hát-hát... Remélem azért így is jól látszik.

2 megjegyzés:

Kri írta...

Csodaszép lett!

ursa minor írta...

Köszönöm! :)