2011. július 21.

körbenhorgolás - legeslegelső fejezet

Végre megtaláltam a már emlegetett legeslegelső körbenhorgolós darabom fotóját. 
Azazhogy ha szigorúak szeretnénk lenni, nem is igazán kör, sokkal inkább hatszög alaprajzú a kosárka, de mindenképpen spirális felépítésű, úgyhogy ide kategorizálom, ha már kell kategorizálni. Egy régesrégi szétbontott gyapjú pulóver lényegült át - és bár a fotó kedvéért (barka:) fonalakkal pakoltam tele, mostanra azonban (lévén igazi nagyfogyasztó vagyok, sajnos) zsebkendőtartóként funkcionál az éjjeliszekrényemen.


A díszítéshez talán kicsit élénkebb színű szalagot kellett volna választanom. Ez a szürke ugyanis átmeneti megoldásként került rá, de az a helyzet, hogy mostanra egészen megkedveltem így.

PS:  a múlt héten kipróbáltam a nemezelést is, hamarosan jelentkezem a fényképes bizonyítékokkal! :)

6 megjegyzés:

GumiPók írta...

Nagyon csinos kosárka, és a fehér a szürkével (ezüsttel) kifejezetten elegáns!

MrsYarnart írta...

nekem is nagyon tetszik így, nem tennék rá színes szalagot, a belevaló úgyis mindig színes lesz...

gitta írta...

Nagyon szép kis kosár! :)

ursa minor írta...

Köszi lányok! :)

erzsó írta...

csatlakozom az előttem szólókhoz :)

ursa minor írta...

Erzsó, neked is köszi!