2011. október 30.

a szörny

Az úgy történt, hogy vettünk a konyhába egy használt asztalt és kaptunk hozzá 4 széket is. A székekről le volt szedve a kárpit (amit őszintén nem is bánok), így viszont a közelítő tél miatt igencsak hűvös ülés esett rajtuk. Gondolatban már száz és száz szebbnél szebb párnát varrtam rá, de aztán kinyitottam a szekrényem és farkasszemet néztem egy nagy halom 100% műszálas fonállal... 


Szóval egy 6-os horgolótűvel, többszálával létrehoztam ezt a szörnyet - nem szép, de igen hasznos és ami a lényeg: melegíti a... nadrágunkat ;) Lehetséges, hogy varrok alá még egy réteget egy vékony flízzel, vagy igazából nem is tudom.

9 megjegyzés:

GumiPók írta...

Az a lényeg, hogy a fonal felhasználódott, a nadrágotok nem fázik :), aztán hogy később mi lesz, majd kitalálod. De tényleg nem jó a csupasz fán ülni. Egyébként nem gondolom szörnynek, így fényképen még a színe is egész tetszetős. Ha van még fonalad, horgolhatnál neki egy kis szoknyát is.

Jutka írta...

Szerintem sem szörny, egy vidám színben illő asztalterítővel nagyon jól mutat.
Szoknya jó ötlet hozzá mivel , ha felállsz nem csúszik le a párna viszont, kevés a hozzávaló esetén elég láncszemből megkötőt horgolni rá a lábakhoz rögzíteni és már nem is csúszik le.

Faragó Nóri írta...

Jó módja a fonalfelhasználásnak, és szerintem szépre is sikerült! :)
A megkötő jó ötlet!

MrsYarnart írta...

nekem aztán tetszik! nagyon jól mutat a széken. rusztikus darab, de oda éppen ilyen kell. szép a színe, nekem mindig is tetszettek az ilyen cirmos anyagok.

ursa minor írta...

Köszi lányok az ötleteket (is):)! Igen, én is érzem, hogy még nincs igazán befejezve, a székszoknya, de a megkötős megoldás is birizgálja a fantáziámat!

Otthon Művek írta...

Jó ez! Szép őszi-borongós színe van, és jó ötlet a kör négyszögesítése! GumiPók szomszédasszony nagyon kedveli a székszoknyákat! Amúgy én is...

florentine írta...

Én még zoknit is horgolnék rá:-))

http://lh6.ggpht.com/_0XJtQMqMdsQ/TPI6wK_vZmI/AAAAAAAADCA/7tih1eewbwA/s1600-h/4816063168_cff99c68cc_b%5B5%5D.jpg

ursa minor írta...

Nahát, most látom, hogy eltűnt a kommentem... Hmmmm.
Szóval csak azt akartam írni - még pár nappal ezelőtt, hogy nagyon tetszik az ötlet, tekintve, hogy igen hideg a konyhám. Igazán jól jönne egy zokni is, meg egy meleg szoknya - a széknek ;)

arszi írta...

Teccik:) Nagyon jól sikerültek a képek olyan hangulatos:)