2012. március 20.

elkésett kokárda

Olyan sok szép kokárdát láttam különféle netes fórumokon, blogokon, hogy idén én is úgy gondoltam, valami kreatívat tűzök a kabátomra. És bizony jó pár napja elmúlt már március 15. és én csak most mutatom... 
A késlekedés okaként azt is felhozhatnám mondjuk, hogy tegnap vettem le a kabátomról ;)


A minta ebből a könyvből származik.
Fonalak: Honleány horgoló- és Puppets hímzőcérna, egyes tűvel.

Debütálás előtti éjszaka egy kicsit kikeményítettem, hogy legyen tartása és bizony a piros megfogta kissé a fehéret. De talán nem annyira feltűnő.

7 megjegyzés:

MrsYarnart írta...

nagyon kreatív vagy :) én bizony kicsit pironkodom is az évek óta hordott szép olasz kokárdám miatt :D

ursa minor írta...

Köszi! :)
Volt itt mindenféle vita erről, heraldika meg minden, de én úgy voltam vele, hogy hogy nézne ki egy piros szár egy levélkének, nemigaz? ;)

Faragó Nóri írta...

gyönyörűséges élőben is! :) és Orsikám, a vízjeled is nagyon-nagyon!!!

GumiPók írta...

Ez tényleg nagyon ötletes és szépséges is!

ursa minor írta...

Köszi Lányok! :)

Jutka írta...

Ötletes kokárda és a többi.......:)

MrsYarnart írta...

heraldika ide vagy oda, én már maradok a megszokottnál :) a tied azért tényleg furcsa lett volna fordított színekkel!